RH 4.0

Jaromir Koutek jkou5237 na gama.ms.mff.cuni.cz
Neděle Říjen 6 23:10:12 CEST 1996

> nemohl najit vmlinuz a po rebootovani nenalezal nejake ty knihovny...
> Stejny konec jako kolega Svajko ... neslo se ani nalogovat...
>
> Pokud nekdo vite cim by to mohli byt rad bych se to dozvedel... diky...
>
> Martin Jerabek
Ja jsem ted instaloval RH 4.0 doma a zjistil jsem, ze to rpm co tam je
(asi 2.2.5) obcas nejak spatne instaluje - treba misto /usr/include/soubor
vytvori /include/soubor (vzdycky takto zmrsi cely balik, ktery se pak musi
rucne doinstalovat). Takze mozna to je tim a pri nove instalaci se to
nahodou nestalo.
Instalace z vfat je v pohode, protoze rpm se vubec nestara o nazvy
souboru (mohly by byt klidne ocislovane od 1 do 403 a nic by se nestalo).

+---------------- Miri / Mirecek / Jaromir Koutek ----------------+
|- E-mail: Jaromir.Koutek na st.mff.cuni.cz - Tel: ++42 +68 5417051 -|
|------------ WWW: http://www.ms.mff.cuni.cz/~jkou5237 -----------|
+---------- talk & finger: jkou5237 na gama.ms.mff.cuni.cz ----------+