RH 4.0

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 7 09:29:43 CEST 1996

On Sun, 6 Oct 1996, Jaromir Koutek wrote:

> Ja jsem ted instaloval RH 4.0 doma a zjistil jsem, ze to rpm co tam je
> (asi 2.2.5) obcas nejak spatne instaluje - treba misto /usr/include/soubor
> vytvori /include/soubor (vzdycky takto zmrsi cely balik, ktery se pak musi
> rucne doinstalovat). Takze mozna to je tim a pri nove instalaci se to
> nahodou nestalo.

Zde je jeden podraz - nevim jestli i u rpm, ale jsou scripty, kterym to vadi.
Jde o promennou CDPATH - pokud v ni je /usr a ty stojis v /usr/local a
das cd bin, tak se ocitnes v /usr/bin a ne v /usr/local/bin !!! Nez jsem
na tohle prisel, tak jsem naprosto nechapajicne koukal do jednoho
scriptu, co to vyvadi.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>