Boot romka

Roman Dolejsi roman na sorry.vse.cz
Pondělí Říjen 7 08:11:29 CEST 1996

On Sat, 5 Oct 1996, Jan Kasprzak wrote:

> 	1) Lze nejak nakonfigurovat Linux jako boot-server pro
> bezdiskova PC, ktera maji Boot-ROM pro Netware? Chtel bych na takovych
> PC treba bootovat DOS (a take Linux), ale nevim, jestli to jde.
> Pokud by boot-romka posilala bootp, tak bych si asi vedel rady.
> Jde to i u novellovske boot-romky?

To bys musel nekde sehnat RPL daemon pro Linux. To je totiz presne to,
co boot-romky vetsinou pouzivaji. Ja to schanel asi rok a pak jsem to
vzdal. Este ted mi chodi od lidi ruzne po svete dotazy, zda jsem to nasel.
Chteji to taky a taky to nesehnali.
Pokud byste nekdo mel moznost sehnat RPL daemon nebo treba jeho popis,
byl bych velmi rad...

s pozdravem

Roman Dolejsi                                          mail: roman na sorry.vse.cz
UNIX Administrator at VSE/JM, Prague, CZE            http://sorry.vse.cz/~roman