Boot romka

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Sobota Říjen 5 23:23:38 CEST 1996

Jan John jr. napsal:
:
: Mam ovsem i dotaz novell mi vzdycky ukazoval, ze stanice s boot-rom se
: jako prvni co delaj na siti ptaji broadcastem na GET NEAREST
: SERVER . Mohl by mne nekdo prosim vysvetlit jak to funguje? Mam totiz
: pocit, ze na novell na tyto dotazy neodpovida pomoci bootp. Jo mimochodem
: co to znamena boot rom pro Netware, ja sem v cenikach vydel vzdy jenom boot
: rom .. a ne pro jaky system, myslel jsem ze je jenom jeden druh ? Co jine
: systemy ? NT ?

	Boot romky muzou byt dvou druhu (mozna i vice, ale o tech nevim).
Jednak si muze boot romka zjistit udaje o sobe pres bootp
a pak pres tftp pretahnout jadro, nebo muze neco podobneho
delat nad IPX. Boot romky na bootp se pro PCcka prilis neprodavaji,
ale na jakekoli jine platforme jsou _jen_ bootp-able boot romky.
A me prave jde o to, jak nahradit na strane bootovaciho serveru
Novell Linuxem tak, aby se pripadne mohl na bezdiskovych stanicich
(klientech) bootovat treba DOS nebo Linux.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[       This message was sent from my home machine running Linux.     ]]