FVWM95 (bylo Re: Porovnani distribuci Linuxu)

Michal Kocer (Michal Kočer) kocer na merlin.pap.univie.ac.at
Pondělí Říjen 7 18:01:39 CEST 1996

On Mon, 7 Oct 1996, Tom Vrana napsal:

> Ja sice Redhatu nejak moc nefandim, ale kdyz jde o FVWM95... Myslim si, ze
> GUI je jedina vec, ktera na 95kach stoji za to (lepe receno, je docela
> vymakana), takze gdyz ma neco Xkovou funkcnost a stabilitu a Win95
> interface, tak to docela stoji za to.... FVWM95 pouzivame uz asi 3 mesice
> na Xserverech VSE k velke spokojenosti jak nasi, tak i vsech uzivatelu....
>
> 							Tom

No zrovna fuj bych take nerekl, ale myslim, ze v X prostredi by mohli
behat win. managery (WM) pro Xy a ne nejake napodobeniny cehokoli.
Ja osobne povazuji fvwm, za jeden z nejlepsich WM, ktery jsem
pouzival, (twm, mwm, openwin...). Jeho plna konfigurovatelnost a
variabilnost mne do dnesnich chvil prekvapuje (ctete 'man fvwm').
Michani delikatesnich jablek (fvwm) s nedozralymi hruskami (GUI win95)
se mi zda byti ne zrovna tim pravym pokrmem pro ma Xka. Proc si
nepochutnat na tech jablkach, proc k nim prikusovat hrusky?

No, aby tento mail nevyznel jen jako myslenkovy vylev pripojim otazku...

*** Jake WM pouzivate? Jake s mimi mate zkusenosti (konfigurace, velikost,
    rychlost...)?

Hezky tyden vsem
			Michal