FVWM95 (bylo Re: Porovnani distribuci Linuxu)

Tom Vrana tom na sorry.vse.cz
Pondělí Říjen 7 19:37:47 CEST 1996

On Mon, 7 Oct 1996, Michal Kocer [ISO-8859-2] (Michal Kočer) wrote:

> No zrovna fuj bych take nerekl, ale myslim, ze v X prostredi by mohli
> behat win. managery (WM) pro Xy a ne nejake napodobeniny cehokoli.
> Ja osobne povazuji fvwm, za jeden z nejlepsich WM, ktery jsem
> pouzival, (twm, mwm, openwin...). Jeho plna konfigurovatelnost a
> variabilnost mne do dnesnich chvil prekvapuje (ctete 'man fvwm').
> Michani delikatesnich jablek (fvwm) s nedozralymi hruskami (GUI win95)
> se mi zda byti ne zrovna tim pravym pokrmem pro ma Xka. Proc si
> nepochutnat na tech jablkach, proc k nim prikusovat hrusky?

> [...]
Co se ti na GUI W95 nezda ? VYtkni konkretni veci..... Ja osobne jsem na
lepsi WM nenarazil, jestli za lepsi povazujes FVWM, je to asi otazka
osobniho nazoru, ale podle mne se FVWM95 ovlada daleko pohodlneji....
A vubec.. nevim proc by zrovna Linuxovy system nemel byt syntezou toho
nejlepsiho, co je na softtrhu dostupne (GUI W 95)..... Lpeni na ciste
UN*Xovskem looku se mi zda ponekud konzervativni....

						Tom

Tom 'Ranger' Vrana					       tom na sorry.vse.cz
----------------- Assistant Network Supervisor at Prague University of Economix