RH4.0 a ghostscript [Re: Parametry jadra]

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Říjen 9 14:00:11 CEST 1996

> To je tim, ze v RedHat 4.0 je ghostscript-3.33, ale fonty pro
> ghostscript-4.0. Resenim je sehnat si ghostscript-4.0 (exituje jako rpm uz
> od leta).

  To by nemelo vadit. Ja osobne treba pouzivam Ghostscript 2.6.1 a fonty
z Ghostscriptu 4.0, protoze fonty z verze 4.0 jsou podstatne lepsi, ale
na druhou stranu jsem jeste neobjevil verzi Ghostview, ktera by byla
schopna komunikovat s GS 4.0. Problem bude spis v nastaveni cesty, kde
se ty fonty maji hledat. Ta ma nejakou default hodnotu nastavenou pri
kompilaci nebo se nastavi bud parametrem '-I' nebo v systemove promenne
GS_LIB (viz manualove stranky).

                                                        Michal Kubecek