FVWM95 (bylo Re: Porovnani distribuci Linuxu)

Milan Zamazal pdm na foresta.cz
Středa Říjen 9 12:16:47 CEST 1996

    PS: Milan Zamazal wrote:
    ::  >>>>> "TV" == Tom Vrana <tom na sorry.vse.cz> writes:
    ::
    TV: Co se ti na GUI W95 nezda ? VYtkni konkretni veci..... Ja
    ::  Mne se na GUI W95 nezda, ze to nema klasicke menu na mysi, ze
    :: nejde

    PS: nevim zda myslime totez,ale ma.kdyz kliknete na desktop -

Ja myslim takovou tu vec, ktera se mi objevi, kdyz si pustim (grr!)
Windoze 95.  A to vcetne interaktivnich funkci (nevim, jak se tomu pak
rika, kdyz ne GUI, snad UI?).

    PS: funguje to stejne jako ve fvwm

Ne.  Mne naskoci menu na vytvareni folderu, apod.  Ja pritom chci
aplikacni menu stejne jako to z listy (abych tam nemusel pracne jezdit
mysi).

    :: nechat okno propadnout na pozadi, ze to ma rusici tlacitko hned
    :: vedle

    PS:       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ umi ( podle nastaveni..treba prave
    PS: tlacitko na horni liste)

Hmm, to se mi nepodarilo.  Ja s tim systemem moc nedelam (jenom kdyz
musim), ale jestli se nepletu, tak tam je nejake menu pro operace s
oknem, ale polozka "Na pozadi" tam neni.

    :: maximize, ze to nema virtualni desktop, ...

    PS:   ^^^^^^^ :-) ^^^^^^^^^^^^^^ Virtualni desktop ma !  Je
    PS: "vlozen" do menubuttonu ci jak se to jmenuje :-))) nebo lze
    PS: natahnou zvlast.

???  Kde se to dela?  Opravdu bych to potreboval, abych mel na jedne
plose Emacs a na druhe Visual C++.

    ::  Vetsinu z toho fvwm95 (na rozdil od Windoze95) ma, ale stejne
    :: to neni

    PS:    Kdyz to tak ctu ...zkousel jse fvwm95 nainstalovat ? :))))

Jiste.

    :: uplne ono a davam prednost fvwm2.  (Z praktickych duvodu, ne ze
    :: zaujatosti.)

    PS: No nevim.Ten zatraceny Taskbar ma neco do sebe :-)))

Ano.  Jenomze ja mam na obrazovce vpravo nahore hodiny a xosview a pod
tim spoustu volneho nevyuziteho mista.  Takze tam mam ikonky a
FvwmWinList, coz je lepsi nez taskbar.  Jenom me stve, ze ten winlist
se neomezene roztahuje podle sirky napisu a neumim jej v te
rozpinavosti omezit.

Milan Zamazal

--
Milan Zamazal
Student of computer science, Masaryk University, Brno, Moravia, Czech Republic