FVWM95 (bylo Re: Porovnani distribuci Linuxu)

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Říjen 9 05:31:57 CEST 1996

Milan Zamazal wrote:

> Ja myslim takovou tu vec, ktera se mi objevi, kdyz si pustim (grr!)
> Windoze 95.  A to vcetne interaktivnich funkci (nevim, jak se tomu pak
> rika, kdyz ne GUI, snad UI?).

Nechapu :-(.
Co se s tim da udelat napr. ?

>     PS: funguje to stejne jako ve fvwm
>
> Ne.  Mne naskoci menu na vytvareni folderu, apod.  Ja pritom chci
> aplikacni menu stejne jako to z listy (abych tam nemusel pracne jezdit
> mysi).

mluvite o fvwm95 a ne Windows95,ze ?
Ve fvwm95 si prece muzete nastavit cokoliv co to umi podle sveho uvazeni
sam.

>     :: nechat okno propadnout na pozadi, ze to ma rusici tlacitko hned
>     :: vedle
>
>     PS:       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ umi ( podle nastaveni..treba prave
>     PS: tlacitko na horni liste)
>
> Hmm, to se mi nepodarilo.  Ja s tim systemem moc nedelam (jenom kdyz
> musim), ale jestli se nepletu, tak tam je nejake menu pro operace s
> oknem, ale polozka "Na pozadi" tam neni.

Nevim jak ve Windows95,ale ve fvwm95  to jde mysi,klavesnici (jak to
nastavite),pres menu na desktopu a asi i pres polozku start pokud  to
bude v konfiguracnim souboru.

>     :: maximize, ze to nema virtualni desktop, ...
>
>     PS:   ^^^^^^^ :-) ^^^^^^^^^^^^^^ Virtualni desktop ma !  Je
>     PS: "vlozen" do menubuttonu ci jak se to jmenuje :-))) nebo lze
>     PS: natahnou zvlast.
>
> ???  Kde se to dela?  Opravdu bych to potreboval, abych mel na jedne
> plose Emacs a na druhe Visual C++.

Visual C++ je pro Linux nebo mate X-comatible GDI ? To asi ne.
Samozrejme ,ze FVWM95 (!!!) virtualni desktop ma a dokonce se vam objevi
pri standardni instalaci (dolni roh,button menu,nadepasno Desktop)

>     PS:    Kdyz to tak ctu ...zkousel jse fvwm95 nainstalovat ? :))))
>
> Jiste.

8-)

>     :: uplne ono a davam prednost fvwm2.  (Z praktickych duvodu, ne ze
>     :: zaujatosti.)
>
>     PS: No nevim.Ten zatraceny Taskbar ma neco do sebe :-)))
>
> Ano.  Jenomze ja mam na obrazovce vpravo nahore hodiny a xosview a pod
> tim spoustu volneho nevyuziteho mista.  Takze tam mam ikonky a
> FvwmWinList, coz je lepsi nez taskbar.  Jenom me stve, ze ten winlist

mam pocit,ze Taskbar je reseny jako modul tj.ho nutne asi ani  nemusite
pouzivat :-)

--
S pozdravem
    Petr Snajdr