Caldera one

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Říjen 9 06:38:55 CEST 1996

e94969 na vsb.cz wrote:

> Zdravim,
>
>    tak mi to nedalo a koupil jsem si CND 1.0 a reknu to jednou vetou
> (dvemi slovy): JSEM ZKLAMAN ! Ale i prekvapen - jak muze nekdo neco

Me osobne vadi to,ze vse je tak trocho stare.Kernelem pocinaje....
Docela by me zajimalo ,zda caldera zaznamenala novy kernel,redhat atd..
:-)

> takoveho prodavat ! Nechci tady zadne flame wary, jen se musim nekde
> vylit.

:-) Napiste jim ...

>    Prave stahuji opravy/patche, ale ikdyz je toho asi 50MB, tak nevim

ktere ?

> nevim, do jakeho stavu to tuto ditribuci dovede. Jsem zvedav. Toto je
> muj nazor po par prvnich spustenich. Co se tyce instalace, tak Yena
> (doufam, ze jsem to zase nezkomolil - jestli ano, tak sorry) mel
> pravdu - je az moc jednoducha - nic se nema prehanet.

Je to tak.instalaci muze delat opravdu kdokoliv.Je to pekne,ale
mohlo by to nechat na pozadani vybrat.Na druhe strane v tech ca 2700,-
je dost veci,ktere za to stoji.
Uprime receno se v instalaci Caldery skoro neorientuji nebo celkem tezko
( je na zaklade redhatu a ja jsem nejak navyk na slackware..snad je to
tim..).Osobne si myslim,ze po instalci Caldery je dobre zacit cist
nejake security FAQ a srovnavat verze SW ...

zajimalo by jedna vec.Ceske TrueType fonty vs. cfs ? Mate nekdo
zkusenosti ?

--
S pozdravem
    Petr Snajdr