Caldera one

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Středa Říjen 9 14:50:35 CEST 1996

Zdravim,

   tak mi to nedalo a koupil jsem si CND 1.0 a reknu to jednou vetou
(dvemi slovy): JSEM ZKLAMAN ! Ale i prekvapen - jak muze nekdo neco
takoveho prodavat ! Nechci tady zadne flame wary, jen se musim nekde
vylit.
   Prave stahuji opravy/patche, ale ikdyz je toho asi 50MB, tak nevim
nevim, do jakeho stavu to tuto ditribuci dovede. Jsem zvedav. Toto je
muj nazor po par prvnich spustenich. Co se tyce instalace, tak Yena
(doufam, ze jsem to zase nezkomolil - jestli ano, tak sorry) mel
pravdu - je az moc jednoducha - nic se nema prehanet.

P.S. Nerad se opakuji, ale jak to vypada s SDRAM ? Dekuji

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz