FVWM95 (bylo Re: Porovnani distribuci Linuxu)

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Středa Říjen 9 16:35:02 CEST 1996

Neda mi to taky neprispet :)
Vice nez 2 roky jsem pouzival fvwm, potom asi 2 mesice fvwm2, minuly
tyden jsem nainstaloval fvwm95-2 a musim rict ze se mi MOC libi.
Jednu noc jsem si hral s .fvwm2rc95 a dospel jsem k zaveru, ze se to
da nakonfigurovat jak vas jenom napadne. Zatim moje pocity
nezkalilo ani to, ze se to jmenuje *95 :) a ted konecne to, co jsem
chtel vlastne rict. Me to ani tak nepripomina W95 jako spis OS/2 :)
Zaver: k fvwm uz se asi vracet nebudu.

            hezky den

                                  Ales Horak
                              Palacky University Central Library