FVWM95 (bylo Re: Porovnani distribuci Linuxu)

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Říjen 9 09:10:35 CEST 1996

Ales Horak wrote:

> da nakonfigurovat jak vas jenom napadne. Zatim moje pocity
> nezkalilo ani to, ze se to jmenuje *95 :) a ted konecne to, co jsem
> chtel vlastne rict. Me to ani tak nepripomina W95 jako spis OS/2 :)
> Zaver: k fvwm uz se asi vracet nebudu.
>
>             hezky den

Chcete videt navazujici "projekt" na fvwm95 ???
Podivejte se na (Win95 Explorer for Linux):

http://ltiwww.epfl.ch/~barth/screenshot-folder.drag.gif
http://ltiwww.epfl.ch/~barth/screenshot-explorer.gif

Caa.vic jak  mesicem mi Hector Peraza tvrdil,ze ma tak pulku hotvou.
IMHO uz ma vic,nicmene zatim neni nic volne dostupne. :-(
Oproti ostatnim WM bude mit FVWM95 dost IMHO podstatny rozdil.Bude
obsahovat i neco jako DesktopManager tj.Ikonky si klidne muzete rovnat
na desktop :))) jak treba na SGI nebo ve win95 8-)

Jinak Home Page fvwm95 je: http://ltiwww.epfl.ch/~barth/fvwm95.html

Tak trochu pribuzny je projekt Xaw95 (Win95 Widgets for Linux)

screenshot: http://logic.csc.cuhk.edu.hk/~s947547/Xaw95/ScreenShot.html
Home Page : http://logic.csc.cuhk.edu.hk/~s947547/Xaw95/Xaw95.html

Je to vlastne jen preplacnuti *so knihoven Atheny za jine tj.po
prekopirovani 1 souboru zacnou Vase programy
(xterm,xedit,bitmap...etc.etc. podobu programu pro Win95)

Cely problem je v tom,ze zatim neni zadny rozumny konfiguracni
prostredek (pokud za nej nepovazujete "vi $HOME/.fvwm2rc95"
nebo "vi /etc/rc.d/rc.M" ap. napr.)
Rozumejte GUI konfiguracni prostredek ( samozrejme Win95-like) 8-)))
Az bude - Vilda Branka ohlasi bankrot 8-))) (no tak ne...no ;))

BTW:Znate Bulldozer ? Tak dejde rm /dos/FrontPage a bezte se podivat na
http://cscsun1.larc.nasa.gov/~rboykin/Dozer/
http://cscsun1.larc.nasa.gov/~rboykin/Dozer/bulldozerImages.html(screenshot)

BTW2:To jsem netusil,ze na MUNI je oficialni  mirror StarOffice 8-))

--

S pozdravem
    Petr Snajdr