FVWM95 (bylo Re: Porovnani distribuci Linuxu)

Peter Kundrat kundrat na napri.sk
Středa Říjen 9 15:58:44 CEST 1996

Ales Horak writes:

> Neda mi to taky neprispet :)
> Vice nez 2 roky jsem pouzival fvwm, potom asi 2 mesice fvwm2, minuly
> tyden jsem nainstaloval fvwm95-2 a musim rict ze se mi MOC libi.
> Jednu noc jsem si hral s .fvwm2rc95 a dospel jsem k zaveru, ze se to
> da nakonfigurovat jak vas jenom napadne. Zatim moje pocity

Svojho casu ked som zacal s fvwm (fvwm2 bolo nejak alfa) mi vo fvwm
chybalo par  veci, ktore v mwm boli:
- moznost nastavit farbu "tienovaneho" okraja tlacitok (teda vrchny
  a spodny tien)
- iconbox (s ramcekom - mozno drobnost, ale nejako na mna lepsie posobi
    ked su ikonky v chlieviku, ze nemam dojem ze ich mam poroztracane
    po celom desktope) a moznost mat v iconboxe IBA mena aplikacii BEZ
    ikony. Sice WinList je nieco podobne, ale jeho chut k expanzii do sirky
    nie je (teda nebola) po chuti mne.

Preto by som sa len chcel opytat tych, ktori sa s tym hrali ci je to mozne.
Je sice pravda, ze v dokumentacii to bude, ale momentalne som dost
zaneprazdneny inymi vecami a kedze sa to tu teraz pretriasa ..tak som si
spomenul.

                    pk
--
kundrat na hron.fei.tuke.sk            kundrat na napri.sk          kundrat na pobox.com
Peter KUNDRAT       http://hron.fei.tuke.sk/~pk/eeagle.html       eeagle on irc