RH4.0 a ghostscript [Re: Parametry jadra]

Jaroslav Snajdr snajdr5 na demeter.zcu.cz
Středa Říjen 9 19:04:20 CEST 1996

> To je tim, ze v RedHat 4.0 je ghostscript-3.33, ale fonty pro
> ghostscript-4.0. Resenim je sehnat si ghostscript-4.0 (exituje jako rpm uz
> od leta).

Fonty v gs jsou uplne normalni PS fonty, takze neni duvod, proc by nemely
ty nove chodit se starsim gs. Mne chodily 4.01ove s gs 2.x.x (ze SW3.0).

>   To by nemelo vadit. Ja osobne treba pouzivam Ghostscript 2.6.1 a fonty
> z Ghostscriptu 4.0, protoze fonty z verze 4.0 jsou podstatne lepsi, ale
> na druhou stranu jsem jeste neobjevil verzi Ghostview, ktera by byla
> schopna komunikovat s GS 4.0. Problem bude spis v nastaveni cesty, kde
> se ty fonty maji hledat.

Mam ghostview verzi 1.5 ze Slackwaru 3.0, novejsi verze neni a s gs 4.01
chodi uplne normalne. gview nema s fonty nic spolecneho, ten jenom vytvori
okno, do ktereho pak gs kresli, a nacte z ps souboru nejake ty document
structuring infos, aby se dalo navigovat po jednotlivych strankach. To je
cela jeho prace.

J. Snajdr