Ghostview 1.5 + Ghostscript 4.0 (Re: RH4.0 a ghostscript...)

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 10 08:01:50 CEST 1996

> Mam ghostview verzi 1.5 ze Slackwaru 3.0, novejsi verze neni a s gs 4.01
> chodi uplne normalne. gview nema s fonty nic spolecneho, ten jenom vytvori
> okno, do ktereho pak gs kresli, a nacte z ps souboru nejake ty document
> structuring infos, aby se dalo navigovat po jednotlivych strankach. To je
> cela jeho prace.

  No, muj problem taky nemel s fonty nic spolecneho. Slo jen o to, ze
jakmile jsem s Ghostview 1.5 pouzil Ghostscript 4.0, prestaly mi fungovat
veskere vymozenosti Ghostview: stranky sly pouzivat pouze sekvencne
(neslo se vracet ani jit na urcenou stranku), lupa mi vzdycky ukazovala
zvetseny kousek prvni stranky bez ohledu na to, na ktere jsem zrovna
byl a mozna jeste dalsi neprijemnosti. Jakmile jsem (aniz bych hybal
s Ghostview) vratil puvodni GS 2.6.1, vse bylo v poradku. Pritom GS 4.0
sam o sobe fungoval tak jak mel. Nemate nekdo poneti, kde by mohla
byt chyba?
                                                          Michal Kubecek