FVWM95 (bylo Re: Porovnani distribuci Linuxu)

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Středa Říjen 9 17:32:28 CEST 1996

> Neda mi to taky neprispet :)

Mne asi taky ne :-)

> Vice nez 2 roky jsem pouzival fvwm, potom asi 2 mesice fvwm2, minuly
> tyden jsem nainstaloval fvwm95-2 a musim rict ze se mi MOC libi.
> Jednu noc jsem si hral s .fvwm2rc95 a dospel jsem k zaveru, ze se to
> da nakonfigurovat jak vas jenom napadne. Zatim moje pocity
> nezkalilo ani to, ze se to jmenuje *95 :) a ted konecne to, co jsem
> chtel vlastne rict. Me to ani tak nepripomina W95 jako spis OS/2 :)
> Zaver: k fvwm uz se asi vracet nebudu.

Ja jsem si sice s .fvwm2rc95 hral jenom do pulnoci, ale problemy jsou.
Proto otazka: kdyz misto nazvu okna, ktere je _aktivni_,
zbyde pouze cerny obdelnik,
kde je chyba? Kdyz je neaktivni, je tam bile pismo na cernem pozadi.
To cerne pozadi tam bylo, at jsem delal cokoli. Mam fvwm95-2.0.42a-5.

--
Ondrej Koala Vacha
Czech and Slovak TeX User Group