winlist was Re: FVWM95

Michal Kocer (Michal Kočer) kocer na merlin.pap.univie.ac.at
Středa Říjen 9 17:48:56 CEST 1996

> Preto by som sa len chcel opytat tych, ktori sa s tym hrali ci je to mozne.
> Je sice pravda, ze v dokumentacii to bude, ale momentalne som dost
> zaneprazdneny inymi vecami a kedze sa to tu teraz pretriasa ..tak som si
> spomenul.
>
>                     pk

Ja jsem si s tim hral asi  pred rokem, dosti dlouho a nakonec jsem
si zvykl na to ze se nikde zadne ikony nevaleji, zadny winlist ani
taskbar nepouzivam, proste pouzivam treti tlacitko mysi zleva na korenovem
okne, ktere mi ukaze winlist (byva to tak standardne nastavene
v prikladovem system.fvwmrc). Jak jsem rekl, je treba si na to zvyknout
stejne jako na vi(1) a jine skvele veci v UNIXu, ale jsem s tim nadmiru
spokojen, muj 14" monitor neni plny nejakych ikonek, jsou tam jen okna
s "uzitecnym" vystupem.

		MK