TrueType (Was: Re: Caldera one)

Středa Říjen 9 20:33:11 CEST 1996

On Wed, 9 Oct 1996, Kristof Petr wrote:

> [...]
[...]
> Ale to CFS asi funguje. Doinstaloval jsem si ceske fontiky
> z Win 3.x bez nejakych zadrhelu. Potiz byla s ostatnim softem.
[...]
A propos,
nejaky David Turner vyrobil FREE vykreslovac na TrueType fonty. Jmenuje se
to FreeType a vypada to docela dobre (i kdyz jsem to jeste nezkousel,
protoze je to v Pascalu). Nejspis tomu chybi velmi malo k dokonalosti.
Kdyby se nasel nejaky iniciativni clovek, rozchodil to v Linuxu (mozna
pred tim prepsal do C/C++) a udelal z toho napr X font server, nemuseli
bychom si uz kvuli tomu kupovat Calderu :) (Nemluve o tom, ze by to
udelalo velkou radost lidem, co pracuji na WINE.)

P.S. zajemci bud mohou brousit po ftp archivech a hledat freetype.zip
nebo rict me a ja jim to poslu (i kdyz to mozna nebude zcela aktualni).
Jinak autorova e-mailova adresa je turner na enst.fr.

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)