TrueType (Was: Re: Caldera one)

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Středa Říjen 9 21:42:52 CEST 1996

> [...]
> [...]
> >
> A propos,
> nejaky David Turner vyrobil FREE vykreslovac na TrueType fonty. Jmenuje se
> to FreeType a vypada to docela dobre (i kdyz jsem to jeste nezkousel,
> protoze je to v Pascalu). Nejspis tomu chybi velmi malo k dokonalosti.
> Kdyby se nasel nejaky iniciativni clovek, rozchodil to v Linuxu (mozna
> pred tim prepsal do C/C++) a udelal z toho napr X font server, nemuseli
> bychom si uz kvuli tomu kupovat Calderu :) (Nemluve o tom, ze by to
> [...]
Ono by mozna stalo zato spis vsechny mozne TrueTypy zkonvertovat do
postscriptovych fontiku, prehazet je na iso8859-2 a dat k sirsimu pouziti.
Problem je, kde sehnat patricne fonty, aby clovek prilis neporusoval
copyrighty...

	Jakub

| Jakub Jelinek                              http://sunsite.mff.cuni.cz/~jj |
| Administrator of SunSITE Czech Republic            jj na sunsite.mff.cuni.cz |
| Na Orechovce 7, 162 00 Praha 6, Czech Republic          jj na gnu.ai.mit.edu |
| School & Office: MFF UK, Praha                      Phone: +42 2 21914213 |
| Projects: GNU Midnight Commander        http://stekt.oulu.fi/~jtklehto/mc |
|           SparcLinux               http://www.geog.ubc.ca/sparclinux.html |
|           ALLA                            http://sunsite.mff.cuni.cz/alla |