Ghostview 1.5 + Ghostscript 4.0 (Re: RH4.0 a ghostscript...)

Jaroslav Snajdr snajdr5 na demeter.zcu.cz
Čtvrtek Říjen 10 12:01:14 CEST 1996

>   No, muj problem taky nemel s fonty nic spolecneho. Slo jen o to, ze
> jakmile jsem s Ghostview 1.5 pouzil Ghostscript 4.0, prestaly mi fungovat
> veskere vymozenosti Ghostview: stranky sly pouzivat pouze sekvencne
> (neslo se vracet ani jit na urcenou stranku), lupa mi vzdycky ukazovala
> zvetseny kousek prvni stranky bez ohledu na to, na ktere jsem zrovna
> byl a mozna jeste dalsi neprijemnosti. Jakmile jsem (aniz bych hybal
> s Ghostview) vratil puvodni GS 2.6.1, vse bylo v poradku. Pritom GS 4.0
> sam o sobe fungoval tak jak mel. Nemate nekdo poneti, kde by mohla
> [...]

Mozna by pomohl upgrade na verzi 4.01. Ja jsem si ji sam kompiloval ze
zdrojaku a chodi mi uplne krasne. Ty problemy se strankami se vyskytuji u
vsech ps souboru? Tohle vypada, jako by ten dokument nemel Document
Structuring Conventions (komentare oznacujici zacatky stranek atd.).

> Oni jsou dve castecne nekompatibilni GS - GNU a Alladin, tudiz bych vinu
> svaloval asi na toto...

Nekompatibilni? To asi ne. Firma Alladin dela Alladin Ghostscript, ktery
je pod jejich vlastni licenci a starsi verze "daruje" projektu GNU.
Alladin licence zakazuje sireni za uplatu a proto take v RedHatu je GNU
gs, a Alladin je jenom jako FTPable rpm.

J. Snajdr