Co je to MH?

Petr Kubicek kubicek na mathesius.ff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 10 10:22:38 CEST 1996

According to Pavel Sykora:
> Ahoj!
>
> Delam ted neco s postou v Linuxu a neustale narazim na balik MH. Nejak se
> nemohu zorientovat, k cemu to presne je. Je to spise k systemove
> administraci posty jako sendmail, nebo uzivatelsky interface jako mail nebo elm?

Jde o Message Handling System, pokud me pamet neklame. Nikdy
jsem to nepouzival, ale slo o clientsky system, ktery byl mnohem
prijemnejsi nez puvodni mail program a snad byl i docela
rozsiren, protoze ho podporovala rada klonu Unixu. Jeho hlavni
vlastnosti bylo, ze pro kazdou operaci s mailem mel samostatny
program v MH systemu. Na vic si nevzpomenu.

Petr