Co je to MH?

Peter Kundrat kundrat na napri.sk
Čtvrtek Říjen 10 10:30:40 CEST 1996

Petr Kubicek writes:

> According to Pavel Sykora:
> >
> Jde o Message Handling System, pokud me pamet neklame. Nikdy
> jsem to nepouzival, ale slo o clientsky system, ktery byl mnohem
> prijemnejsi nez puvodni mail program a snad byl i docela
> rozsiren, protoze ho podporovala rada klonu Unixu. Jeho hlavni
> vlastnosti bylo, ze pro kazdou operaci s mailem mel samostatny
> program v MH systemu. Na vic si nevzpomenu.

Okrem toho je to charakteristicke tym, ze kazdy folder zodpoveda
jednemu adresaru, a kazda sprava vo foldri je samostatny subor ... co je
teda vlastnost, ktora ma dost iritovala. Robil som s tym par mesiacov
(pretoze tam kde som bol nic ine nebolo .. a v athene projekte DEC-u nebol
iny X11 user  agent) .. a vtedy to tam nechavalo po sebe dost vela .suborov
nezmazanych .. a vobec. nejako to vo mne vzbudzuje averziu .. mozno som
zaujaty :)
Inak myslim ze prijemnost systemu snad vyplyvala iba z faktu ze to malo
pouzitelny X11 user agent ... a tusim to vsetko robi cez kopu programcekov
na spracovanie posty...

                pk
--
kundrat na hron.fei.tuke.sk            kundrat na napri.sk          kundrat na pobox.com
Peter KUNDRAT       http://hron.fei.tuke.sk/~pk/eeagle.html       eeagle on irc