Boot romka

Lubor Mrazek mrazek na ipex.cz
Pátek Říjen 11 09:55:50 CEST 1996

Hezky den,

> Jeste jsem nevidel boot rom pro neco jineho (tedy kromne terminalu,
> ale tam se to asi jmenuje jinak, ne?) Bootovani win 3.11 / 95 z NT
> serveru si nedovedu predstavit.

Nemusite si to predstavovat, muzete se prijet podivat. Pomoci nasi
Univerzalni bootovaci ROM a operacniho systemu Linux nabootujeme na
bezdisk v podstate cokoliv. Overeno mame MS DOS, Netware, Win 3.11,
Lantistic. Budeme to mit na Invexu, mame to stale v chodu ve firme a v
dohledne dobe (cca. tyden budou rozsahle informace o BootROMe na www.ipex.cz.

S pozdravem,
L. Mrazek

|      Lubor Mrazek        |  E-mail:        mrazek na ipex.cz                 |
|      Internet Man        |  Phone & Fax:   +42 38 37372, 57594, 57632     |
|          IPEX s.r.o.  - Internet Provider, Networking Partner             |
|           Siroka 37, Ceske Budejovice 370 01, Czech Republic              |