Boot romka

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Pátek Říjen 11 09:57:06 CEST 1996

> Jeste jsem nevidel boot rom pro neco jineho (tedy kromne terminalu,
> ale tam se to asi jmenuje jinak, ne?) Bootovani win 3.11 / 95 z NT
> serveru si nedovedu predstavit.

	To funguje. U nas bootojeme DOS z NT 3.51 a pry by mely umet
i Win 3.11, ale to se nam nepodarilo rozchodit. NT 4.0 maji umet
bootovat WIn95. Bohuzel NT maji zase jiny bootovaci protokol (ten
se jmenuje RPL). A tim se podlemne lisi i ty bootromy (videl jsem pro
novel, RPL a bootp). Bohuzel hodne firem ma bootromy jen pro Novel.
Ale napriklad 3com maji i RPL a myslim, ze by meli mit i bootp.

						Pavel Voch