nfs,samba

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 14 15:50:15 CEST 1996

On Mon, 14 Oct 1996, Sprava site UFCH JH wrote:

> Existuje Service Pack 1 pro Win95, ktery resi nejake problemy v komunikaci W95
> se Sambou. Jake presne si nepamatuju, nezajimalo me to, kdyz jsem cetl README,
> ale mozna by Vam to pomohlo.
>

> Jiri Polach

Ony "problemy" jsou v tom, ze pocitac s Win95, na kterem bezi sdileni
disku pres TCP/IP (tj. snandartne nainstalovane TCP/IP a sdileni disku -
ono uz se to spolu dohodne), nabizi komukoliv, pouzivajici programek
smbclient ze Samby obsah CELEHO disku, na kterem je onen sdileny adresar.
A se stejnymi pravy jako pro ten adresar. Tedy pokud si udelate adresar
c:\incoming verejne zapisovatelny, tak vam kdokoliv z Internetu muze
smazat cely disk c:. No a Microsoft to konecne opravil a vydava to za
"zlepseni komunikace se Sambou".
Pokud vim nic jineho se ohledne Samby v Service Packu neresi.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>