nfs,samba

Ondrej Pech ondrej.pech na vscht.cz
Úterý Říjen 15 17:19:16 CEST 1996

Martin Frys wrote:

> radostna zprava:
> meril jsem kopirovani na  15 MB adresare na nezatizene siti
> win95 C: -> F:(novell): 69 s
> win95 C: -> sdileny adresar na linuxu (samba): 41 s

Moc ti nepomohu, ale mohu se naopak zeptat, jak to dopada pri sdileni
souboru s ceskymi znaky v nazvu?
Mam totiz pripad: dva pocitace, na obou W95cz a linux se sambou.
Rekneme, ze oba pocitace bezi ve w95. Pocitac A ma "pripojeny" prez IPX
nejaky sdileny disk z pocitace B. Pocitac B nabootuje do Linuxu. Pocitac
A si toho ani "nevsimne" a ma porad pripojeny ty same disky (tentokrat
prez TCP/IP), zel soubory s ceskymi znaky jsou nedostupne (napr.
obl?ben?_polo?ky).
Da se nejak sambe rici, aby ty ceske znaky v souborech spravne
prezentovala?
Pouzivam jadro 2.0.xx a jiz prelozenou sambu z CD od EUNETU se slackware
3.0

Ondra

Ondrej Pech                                    tel.(VSCHT):   (42-2)
2435 3381
E-Mail: Ondrej.Pech na vscht.cz, xpech na cs.felk.cvut.cz