nfs,samba

Pavel Lisy pavel na tmapy.cz
Úterý Říjen 15 10:12:16 CEST 1996

> radostna zprava:
> meril jsem kopirovani na  15 MB adresare na nezatizene siti
> win95 C: -> F:(novell): 69 s
> win95 C: -> sdileny adresar na linuxu (samba): 41 s
> (otazka je jak by to vypadalo, kdyby to udelalo 10 masin najednou

Rychlost zapisu je o dost lepsi nez cteni. Ja mam s rychlosti
spatnou zkusenost v nasledujicim pripade:

Soft databazoveho typu (pracuje stale primo s diskem, napr.
Sis21 = aplikace ve FoxPro nebo TreeINFO aplikace v Btrieve)
ma na LINUXu _neunosne_ pomalou odezvu. Ve srovnani se SUN SS5 + Samba
nebo PC W95 (zhruba stejne konf. jako to s LINUXem) s klienty W95
je Samba + LINUX _radove_ pomalejsi (ted nemohu najit ta cisla
ale bylo to 5-10x --- reindexace, nebo ukladani ve Fox)

Nevite zda s tim jde neco udelat????

> mam ale 2 dotazy:
> 1) jak udelat, aby se zachovala u zkopirovanych adresaru a souboru
> mala/velka pismena (stalo se totiz, ze velka pismea se zmenila na
> mala)
> 2) kdyz brousim po nabizenych zdrojich jednotlivych pocitacu u
> workgroups a najedu na pocitac s linuxem, tak mi to hlasi, ze vybrany
> pocitac neumi nabidnout nabizene sluzby

Zabrali jiz dosle rady??

ad 2) Vypozoroval jsem u WfW stejny problem, nevim cim to je, ale
pokud namontujete rucne (zapisem do prislusneho okenka) nejaky
sdileny zdroj ze serveru, vse zacne fungovat.
Prijdete-li na neco lepsiho, rad se take poucim.

Pavel
                                   \\\|///
                                 \\  - -  //
                                  (  @ @  )
 -------------------------------oOOo-(_)-oOOo------------------------
|  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)       |
| |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392    |
| |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180    |
|    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122    |
|   M A P Y                500 02            E-mail: pavel na tmapy.cz  |
|    |___|                 Czech Republic                            |
|                          Europe                                    |
                                oooO   (   )