Problemy s root svazkem

Simonik Ivan simonik na vertigo.fme.vutbr.cz
Úterý Říjen 15 18:38:04 CEST 1996

> Hmm , mne sa podobne spraval stroj ked sa poskodila /dev/conzole , skus sa
> po nabootovani na ten stroj telnetnut z neho stroja, alebo z rescue
> diskety namountovat root particiu a cez MAKEDEV vytvorit novu konzolu .

BINGO! (a s bleskem) Opravdu stacilo primountovat a dat MAKEDEV console.
Masinka bootuje a ja jsem spokojeny jako kojenec u cumlu.
Diky moc. Neveril bych, co muze zpusobit "init 6".

			Jeste jednou diky
						Ivan

| Simonik Ivan, Ph.D. student          (TeX: \v{S}imon\'{\i}k Ivan) |
| simonik na psycho.fme.vutbr.cz    (http://www.fme.vutbr.cz/~simonik) |
| Technical University of Brno, Inst. of Automation and Information |
| Technology, Technicka 2, 616 69, Brno, Czech Republic             |
| Evolutionary Computing, Rough Sets, C/C++, TeX, Linux             |