linux & mys

PETR BLAHA Petr.Blaha na vscht.cz
Úterý Říjen 15 09:27:56 CEST 1996

> Dobry den.
>
> Minuly tyden jsem si naistaloval RedHat 4.0. Ale jako minule v Slackwaru
> mi nechodi mys. Ani v Xkach ani v textovem rezimu. Je na com1. A v dosu
> beha v pohode.
>
> Muze mi nekdo paradit, co mam delat?
>
> dekuji
>
> rada

Cau

Vis v cem by mohla byt chyba , ja mam mys "longshine" 3 tlacitkovou.
Musis v mysi to skusit prepnout switcher z 2 tlacitek na 3 nebo obracene.
Pak to bude mozna chodit. U mne to chodi tim zpusobem , ze mam prepnuto
na dvojtlacitkovou mys , nicmene na konsoli my to chodi jako 3 tlac. a v
X to prostredni tlacitko emuluju stisknutim praveho a leveho. Uz jsem si na
to zvykl , dokonce jsem jeden cas rozchodil mys i v X jako opravdu 3 tlac ,
ale po prepnuti na konzoli jsem musel vyndat kulicku a prepinat zpen na 2 ,
aby chodila.
Doufam , ze to rozchodis , kdyz tak si nejakou mys pujc a vyzkousej to s ni.

Cau Petr Blaha