linux & mys

Marek Kubita marek na corpus.cz
Úterý Říjen 15 10:04:26 CEST 1996

On 15 Oct 1996, PETR BLAHA wrote:

> Vis v cem by mohla byt chyba , ja mam mys "longshine" 3 tlacitkovou.
> Musis v mysi to skusit prepnout switcher z 2 tlacitek na 3 nebo obracene.
> Pak to bude mozna chodit.

Dalsi tip: zkusit ruzne parametry -t pri spousteni gpm. Moje domaci mys
ANKO se chytila az na -t bare, v Xech se mi s ni take nedarilo, pomohlo
spoustet gpm s parametrem -R a v /etc/XF86Config nastavit Pointer Device
na /dev/gpmdata.

Taky bych radeji tri tlacitka, ale ta hloupa mys je defaultne MS Mouse, do
PC Mouse rezimu se uvede stisknutim nejakeho tlacitka pri zapnuti... nevim
jak bych to delal, leda bych ji strkal pod cihlu.

#-# Marek Kubita -#- Corpus s.r.o. #-# Praha 10, Sluzeb 4
-#- tel. 42-2-771990, 701719, 701748 #-# fax 704814 -#-#-