Problemz s root svazkem

Peter Kundrat kundrat na napri.sk
Úterý Říjen 15 10:16:07 CEST 1996

Ivan Simonik writes:

> init=/bin/sh  zkusim (ted jsem ve skole). Pustit fsck z diskety bych
> sice rad, ale protoze boot diskety jdou a.out a instalovany linux
> je ELF, tak to nebeha.

Ak sa bootuje z boot diskety (z distribucie) a nepouzije sa root z HD ale
napr. rescue disketa tak velmi nehraje rolu ci je instalovany linux ELF
ci nie..

				pk
--
kundrat na hron.fei.tuke.sk            kundrat na napri.sk          kundrat na pobox.com
Peter KUNDRAT       http://hron.fei.tuke.sk/~pk/eeagle.html       eeagle on irc