Problemz s root svazkem

Simonik Ivan simonik na vertigo.fme.vutbr.cz
Úterý Říjen 15 18:41:12 CEST 1996

On Tue, 15 Oct 1996, Peter Kundrat wrote:

> Ak sa bootuje z boot diskety (z distribucie) a nepouzije sa root z HD ale
> napr. rescue disketa tak velmi nehraje rolu ci je instalovany linux ELF
> ci nie..

No nevim. Podle meho nazoru pokud nabootuju jadro z dvojce boot+root
disketa (Slack 3.0), tak mi chybi sdilene knihovny pro ELF. Podle mojich
zkusenosti takhle nespustim ani "vi".

					Ivan

| Simonik Ivan, Ph.D. student          (TeX: \v{S}imon\'{\i}k Ivan) |
| simonik na psycho.fme.vutbr.cz    (http://www.fme.vutbr.cz/~simonik) |
| Technical University of Brno, Inst. of Automation and Information |
| Technology, Technicka 2, 616 69, Brno, Czech Republic             |
| Evolutionary Computing, Rough Sets, C/C++, TeX, Linux             |