Shadow pasword & Colgate

Zdenek Mazanec bluehawk na lucy.troja.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 15 13:07:11 CEST 1996

Vazeni,
 asi na ctvrty pokus se mi zadarilo nainstalovat pres FTP Colgate 4.0 ... byl jsme prijemne prekvapen tim, ze se instalovalo i cosi se jmenem tusim util-shadow .... proste neo, co mi pripomnelo shadow password balicek pro RedHat ... bohuzel, po instalaci se ukazalo, ze zadne podpora shadow password se NESPUSTILA. Takze jsem pouzil nejakou STARSI rpm balicky. Umyslne uvadim STARSI .. nebot to neslo instalovat bez parametru --force (coz zamrzi)
Takze otazka - zamlcel mi co Colgate JAK se shadow password spousti, nebo je to jen nedokonceny pokus ?
Uplne idealni by byl ukazatel na rpm shadow password pro Colgate (pokud to existuje)

P.S. ftp.broodway.com znam ... tam ale nejsou prave aktualni verze, alespon z pohledu Colgate ...
P.P.S. Za rady precti si (seznam asi 100 README) dekuju .. jsem jenom clovek a nemuze jen cist manualy.
                                                   Zdenek Mazanec, bluehawk na lucy,troja.mff.cuni.cz