Shadow pasword & Colgate

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Úterý Říjen 15 15:02:19 CEST 1996

:
: Vazeni,
:  asi na ctvrty pokus se mi zadarilo nainstalovat pres FTP Colgate 4.0 =
: .. byl jsme prijemne prekvapen tim, ze se instalovalo i cosi se jmenem =
: tusim util-shadow .... proste neo, co mi pripomnelo shadow password =
: balicek pro RedHat ... bohuzel, po instalaci se ukazalo, ze zadne =
: podpora shadow password se NESPUSTILA. Takze jsem pouzil nejakou STARSI =
: rpm balicky. Umyslne uvadim STARSI .. nebot to neslo instalovat bez =
: parametru --force (coz zamrzi)
: Takze otazka - zamlcel mi co Colgate JAK se shadow password spousti, =
: nebo je to jen nedokonceny pokus ?=20
: Uplne idealni by byl ukazatel na rpm shadow password pro Colgate (pokud =
: to existuje)
:
	Shadow passwords funguji celkem bezproblemove: Pokud existuje
/etc/shadow, tak se pouziva. Pokud neexistuje, nepouziva se.
Staci tedy spustit /usr/sbin/pwconv5 nebo tak nejak.
Je tam jen jediny problem: Program xlockmore nerozumi shadow heslum.
Zkusim to vyresit tak, ze zkompiluju SRPM balik.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak  |  mailto:kas na muni.cz  |   http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]