Dva Adaptecy

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Úterý Říjen 15 13:18:17 CEST 1996

Staci si precist ./linux/drivers/scsi/aic7xxx.c. Vseobecne, zdrojaky
kernelu jsou nejlepsi manualy !! i pro neprogramatory (ja.) !!!

> Ja mam kernel 2.0.0 z bootovacich disket. Problem je mozna take v tom, ze
> ten prvni Adaptec je 3940W dvou kanalovy, na nem jsou disky a na tom
> druhem Adaptecu je CD-ROM. Prave proto potrebuju videt ten druhy, jinak
> Linux z CD-ROM nenainstaluju :(

"Standardne" je v aic7xxx.c nastaveni "sdileni" - pri inicializaci
driveru se "osahaji" vsechny aic7xxx kompatibilni radice (lhal bych,
myslim, ze podle specifikace jich muze byt bud 16, nebo 255 - ted si
nejsem jist). Tech "nastaveni" je mnoho a vsechny jsou popsany v
./linux/drivers/scsi/aic7xxx.c.

Problem je ale v tom, ktery z tech radicu je primarni. To uz je v
zalezitosti PCI code, ktery neni jeste v Linuxu tak jak by mel byt.
Vseobecne toho je u Linuxu hodne na praci. Nektere z nich, jako napr
memory management si uz vzal Linus na paskal v 2.1, tak jsem zvedav.

Mimochodem pro vsechny majitele aic7xxx radicu doporucuji kernel
2.0.22 a pokud budou mit s nim problemy, tak existuje patch, ale
pokud je nemate, tak ten patch prosim neaplikovat.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz