Red Hat a Slackware

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Úterý Říjen 15 13:33:06 CEST 1996

> Ahoj vsem,
>
> sice se tu uz napsalo mnoho o ruznych distribucich linuxu, ale
> stejne mi neni jsane co si mam nainstalovat.
> Mam koupena CD se obema distribucema.

Pokusim se nezavisle.

> Slackware ma pry hodne chyb a moc nejsou opravovane,
> hur se udrzuje.

Podivejte se prosim na Changelog od slackware a uvidite jak casto se
s nim neco deje.

Co se tyce udrzby, tak bych rekl, ze v ramci moznosti to je stejne u
vsech UNIXu.

> Red hat zase se (pry) spatne instaluje a nejsou k nemu rmp baliky
> (alespon ne pro vsechny programy).

S tim druhym musim castecne souhlasit, co se tyce toho prvniho, tak
instaluje se jednoduse, a az moc (neni tak komfortni jako u Slacku.)

> Vyhovovalo by mi neco nainstalovat a mit funkcni stroj, nez
> neco "stale" predelavat a vylepsovat (ted na mne usili ELF).

"predelavat a vylepsovat" nemusite vubec nic, pokud jste se systemem
spokojeny.

> Mam slackware 1.2 a 1.2.13 jadro a musim prejit na ELF?

NE.

> Je to pravda? Podle ceho zvolit distribuci a kterou?

To zalezi jen na Vas, nejlip by bylo, kdyby ste si nainstaloval obe a
potom uvidite.

> Diky
> Zbynek Sotek
> SPT Telecom a.s.
> e-mail: pts04 na spt.cz

S Redem nemam sice takove zkusenosti, jako s Slackem.
Muj nazor se nemusi shodovat vseobecne.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz