Pentium PRO a WIDE SCSI-3

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Úterý Říjen 15 13:53:26 CEST 1996

> :
> : > > A dale jenom takovy malinky dotaz. Jak je to s mirrorovanim disku v
> : > > linuxu, co kdybych si ty disky koupil 4 a mirroroval je mezi sebou ???
> : > Ne, to nejde (tedy zatim). Jedine koupit radic, ktery to bude
delat v hw...
> : > md driver umi jen linear a stripovat... > :
> :  a kterej treba, co treba neco od Adaptecu ?
> :
>     Dobre jsou treba DPT (ovladac EATA-DMA). Aspon v linux.dev.raid
> si je celkem pochvaluji.

V kernelu to sice neni, ale pred casem jsem videl neco na tema sw
raid 1. Co se tyce hw verze, tak bohuzel Adaptecy 398x jsou mimo
(lidi co delali driver aic7xxx.c a nejen oni cekaji az se do SCSI
kernelu prida podpora pro RAID). Takze asi skutecne jediny RAID radic
ktery je na trhu podporovan Linuxem je DTP. Bohuzel.

Pokud mohu vyjadrit svuj nazor, tak tato konfigurace je
nevyvazena, ikdyz neznam sice celou konfiguraci.
Je to asi to same, jako kdyz nekdo da do favorita motor z formule
jedna - pujde vyuzit ? Jaky z toho budu mit uzitek ? ... ?

Mnoho "lidi" ma bohuzel "divne" nazory na pojmy -> dojmy.

Zatim

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz