Motif (Was: Re: [Q] Srovnani prodavanych CD)

Jan John jr. johnjr na bobr.fjfi.cvut.cz
Středa Říjen 16 15:16:00 CEST 1996

On Wed, 16 Oct 1996, Ondrej Sury wrote:

>   Presne ti to nereknu, ale je to takova celkem cool graficka knihovna pod Xsy.
> --

Prominte mi otazecku. Vim o verzi 2.0 je neco nevejsiho ??? Prodava
se to v cechach ??? Je jedna verze do Redhat i slackware ??

			Diky Johanka

|	Houston, We Have a Problem,				       |
|	 				Jan John junior.	       |
|   Student at FJFI CVUT - Prague - software engeneering in economics. |
|   E-mail -               JOHNJR na linux.fjfi.cvut.cz		       |
|   PGP Key at *finger* or http://linux.fjfi.cvut.cz/~johnjr/	       |
|		Running linux on i586				       |