Motif (Was: Re: [Q] Srovnani prodavanych CD)

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Středa Říjen 16 15:26:06 CEST 1996

> Prominte mi otazecku. Vim o verzi 2.0 je neco nevejsiho ??? Prodava
> se to v cechach ??? Je jedna verze do Redhat i slackware ??
Je to povetsinou jedna verze (tedy, pokud nekdo neprodava 1.2), ale mnoho
firem (a nektere skoly) maji zaplaceny zdrojaky a prip. i licenci na prodej,
takze napr. Redhat myslim prodava Metrolink, ale je mnoho jinych firem.
Vetsinou by mel chodit pod vsemi rozumnymi distribucemi (tedy, pokud maji
dostatecne nove Xy, libc, etc.). Treba ten redhati (jediny, ktery jsem videl
fyzicky na cd pro linux) obsahoval jak rpm baliky, tak tgz pro ostatni
distribuce, a to jak v elfu, tak dokonce i v a.outu...

| Jakub Jelinek                              http://sunsite.mff.cuni.cz/~jj |
| Administrator of SunSITE Czech Republic            jj na sunsite.mff.cuni.cz |
| Na Orechovce 7, 162 00 Praha 6, Czech Republic          jj na gnu.ai.mit.edu |
| School & Office: MFF UK, Praha                      Phone: +42 2 21914213 |
| Projects: GNU Midnight Commander        http://stekt.oulu.fi/~jtklehto/mc |
|           SparcLinux               http://www.geog.ubc.ca/sparclinux.html |
|           ALLA                            http://sunsite.mff.cuni.cz/alla |