HDD_Error

Juraj Kovac konfera na alice.axis.sk
Středa Říjen 16 16:46:10 CEST 1996

Asi v tych pochybnostiach o diskoch WD nieco bude. Tiez som mal problem s
WD 2.0 GB HD, aj ked neviem ci to bola chyba harddisku alebo samotneho
linuxu. Mal som tam totiz 4 partitions. Tu 4. som zmazal a vytvoril na nej
extended part, na ktorej som vytvoril dalsie 2. A od toho momentu mi to
neslo nabootovat. Tak som to nejak vratil spat ale nabootovat to uz neslo
stale. Tak som nakoniec vsetko zalohoval a zmazal totalne cely disk. Lenze
aj tak mi linuxovy fdisk hlasil ze invalid flag 0000 for partition table 4
(a to tam ziadna part uz nebola, vsetky som zdeletoval !!!). Tomu disku
potom pomohlo puhe savnutie biosu. Potom som sa na ten disk pozeral disk
editorom a vobec nic podozrive sa mi nezdalo v partition tabulkach. Na
miestach od 1BE prveho sektora nulteho cylindra to vyzeralo presne tak ako
pomohol low level format harddisku. Ale pocul som ze pre WD disky je low
level format nie moc vhodne riesenie, dokonca velmi zle.

 ___| ___  _ _  ___  ___ (      domcek na axis.sk      |  Koliskova 6, BA     \