HDD_Error

Stanislav Kunt kunt na praha1.ff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 17 08:34:39 CEST 1996

According to Juraj Kovac:

> Asi v tych pochybnostiach o diskoch WD nieco bude. Tiez som mal problem s

Moje vlastni zkusenosti s disky WD jsou primo tragicke .... Radove jednou za
mesic nosim HD reklamovat. Je to asi v me aure, protoze tyto zkusenosti
mam z vice pocitacu (takze hardwarem jednoho pocitace to nebude).
    Linux se vzdycky "sekne" na obrazovku a do syslogu to zacne chrlit
zkazky o ide0 succesful reset, ale sou to same pomluvy .... ide se mozna
resetne, ale harddisku to nepomuze .....
    Dos mne mrzi, ze Linux jeste nema poradnou utilitu na cekovani harddisku
(badblocks mi pripadaji rychle spichnute a poradne nedokonale ... malokdy
neco oznaci jako "bad", ale harddisk je zraly na vymontovani z pocitace,
polozeni na zem a poskakovani po nem stridave na prave a leve noze).
Proc to co zvlada ndd v DOSu s prehledem, neumi system jako je linux ???
    Prominte, jestli sem se ponekud rozkecal ... ale WD je moje nocni mura a
ja si uz potreboval drobek ulevit, pokud sem linuxu krivdil a neco lepsiho
nez badblocks, tak ... MI O TOM REKNETE !!!

 nashledanou

--
  Stanislav Kunt

p. s.
 Co takovej dosfsck je porad jen ve verzi 1 ? Dela se na nem nebo je odlozen
add acta ? (mozna podivna otazka)