Timezone --- "nas" zdrojak

Radek Vybiral l92494 na vsb.cz
Středa Říjen 16 18:01:09 CEST 1996

On Wed, 16 Oct 1996, Pavel Lisy wrote:

> Dobry den,
>
> nemohl byste mi nekdo poskytnout spravny - pro letosek opraveny
> (nebo i nejaky jiny) zdrojak zoneinfa pro Europe/Prague.
>
> Rad bych si to opravil, ale neni mi jasne zda jsem to dle
> man zic
> spravne pochopil.
>
> Nebo to lze z binarniho tvaru nejak dostat? (jakesi un-zic???)
>
> S diky
>
> Pavel

Nemusite vubec nic kompilovat ani konfigurovat!
Ja jsem to udelal tak, ze jsem ze Slackwaru 3.1 vyhrabal z baliku
zoneinfo primo soubor /Europe/Prague a potom provedl setup.zoneinfo a na
dotaz na link jsem tam dal tu Prahu. Funguje to k plne spokojenosti, protoze
tam uz je to opraveno.
Ale jinak cesta pres zic je spravna, akorat ze standardne na Linuxu ten
soubor s pravidly neni. Da se zkopirovat z libovolneho Unixu.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                   Phone: +42 69 699 3479 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |								  <<<<<
|           Cache				   http://cache.osanet.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |