Vice provideru, Re:Pentium PRO a WIDE SCSI-3

Michael Macek mmc na czech.net
Středa Říjen 16 19:11:08 CEST 1996

> Mimochodem, je nekdo z vas pripojen zaroven ke dvoum ISP ??? Pripadne vy,
> kdo jste zde z teto branze, mohli by jste mi rici jestli to dovolujete ??

Firem, ktere by byly pripojeny k vice providerum moc neni (krome provideru
samotnych).

Pripojeni k vice providerum vyzaduje pouziti Provider Independent IP
adres. To ovsem sebou nese nektere problemy : muze byt Vase ohrozena
konektivita k nekterym velkym providerum, kteri provedeji na vstupu
fitraci routu propagujich site s malym prefixem.
  Problematika multihomed pripojeni je pomerne obsahla a mnoho dusledku
takovehoto pripojeni je treba dobre promyslet : IP adresy, routovani, atd.

My takoveto pripojeni obecne umoznujeme, ale vzdy je to vec individualni
dohody.

Zdravi
  Michael Macek
  Czech Net, LUKO s.r.o.