Pentium PRO a WIDE SCSI-3

Jan John jr. johnjr na bobr.fjfi.cvut.cz
Středa Říjen 16 14:42:58 CEST 1996

On Tue, 15 Oct 1996 e94969 na vsb.cz wrote:

> Pokud mohu vyjadrit svuj nazor, tak tato konfigurace je
> nevyvazena, ikdyz neznam sice celou konfiguraci.
> Je to asi to same, jako kdyz nekdo da do favorita motor z formule
> jedna - pujde vyuzit ? Jaky z toho budu mit uzitek ? ... ?
>
> Mnoho "lidi" ma bohuzel "divne" nazory na pojmy -> dojmy.
>
> Zatim
>
> Jaromir Zdrazil
> E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz

Pojem "motor z fomule do favorita" nejak nechapu :(. Jestli to mnelo byt
jemne naznaceni, ze si mam koupit SUNa nebo neco podobneho, tak sorry,
ale to fakt ne!!! Jenom sem se zeptal, jestli kdyz si koupim tohle
zelezo, tak mi to linux - diky tomu, ze s tim neumi fungovat- nebude
zbytecne brzdit. 250.000 je uz dost na to, aby kdyz se to zelozo koupi,
ale se potom nevyuzilo. Myslim, ze vim co od toho cekam a rozhodne
1 pentium na 200MHz + normalni SCSI-2 by si docela makli.

Mimochodem, je nekdo z vas pripojen zaroven ke dvoum ISP ??? Pripadne vy,
kdo jste zde z teto branze, mohli by jste mi rici jestli to dovolujete ??
sorry je to trosku OFF topic, ale ta narazka kolegy Zdrazila mne trosku ...

				Diky Johanka

|	Houston, We Have a Problem,				       |
|	 				Jan John junior.	       |
|   Student at FJFI CVUT - Prague - software engeneering in economics. |
|   E-mail -               JOHNJR na linux.fjfi.cvut.cz		       |
|   PGP Key at *finger* or http://linux.fjfi.cvut.cz/~johnjr/	       |
|		Running linux on i586				       |