Dva Adaptecy

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Čtvrtek Říjen 17 12:04:30 CEST 1996

> Prisel jsem na to ze ten 3940 ma IRQ 12 a 11  a ten 2940 ma IRQ take 11.
> Navic k tomu nemam soft, kterym bych pripadne to IRQ zmenil.
> Takze tady je ten zakopany pes. Nakonec jsem se rozhodl instalovat Linux
> pres NFS, takze CD-ROM nepotrebuju. Pak tam dam posledni kernel 2.0.22 a
> snad to najde vsechno.

Ale to je v poradku - vsechny tri muzes mit na tom samem irq ! v tom
je prave ten vtip. To same se da udelat i u jinych zarizeni, napr.
sit karty, ..., pokud to to zarizeni podporuje. Dovedes si
predstavit, ze mas v serveru ctyri sit. karty na ruznych irq ? nevim,
nevim.

> P.S. Bylo by dobre exportovat ten linux na ekf2 pres NFS, abych nemusel
> tahat ty instalacky az Plzne! Rekni nejakymu adminovi.

Nic ve zlym, ale ten admin (nebudu ho jmenovat) razi to same heslo
jako ty: jsme kamosi, ale nic od mne nechtej.

P.S. Jak uz jsem rekl, jestli chces, tak az pujdu na koleje, tak se
stavim.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz