Emulace

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 18 12:31:23 CEST 1996

> :
> :  mohl by mi nekdo rici jestli mohu nejaky zpusobem spustit pod emulaci
> : netscape proxy server ktery je pod nasledujici systemy ??
> : 	- HP-UX9.0.3, Solaris2.3, aix3.2,irix5.2,osf3.2 .
> : existuje nejaka emulace alejspon jednoho z techto systemu ??
>
> 	Pokud vim, pracuje se na emulaci Solarisu (i kdyz nevim, jestli 2.3)
> pod SparcLinuxem, a osf3.2/AXP je castecne mozne emulovat na Linux/AXP.
> Ale kvalite emulace iBCS se to jeste zdaleka nevyrovna.
Budou podporovany vsechny verze Solarisu, no a porovnavat to s IBCS je
nemistne, protoze emulaci Solarisu na SparcLinuxu dela prave iBCS (je to
nevhodne jmeno, ale zdrojaky se natolik shoduji, ze neni vhodne to delat
zvlast).

	Jakub

| Jakub Jelinek                              http://sunsite.mff.cuni.cz/~jj |
| Administrator of SunSITE Czech Republic            jj na sunsite.mff.cuni.cz |
| Na Orechovce 7, 162 00 Praha 6, Czech Republic          jj na gnu.ai.mit.edu |
| School & Office: MFF UK, Praha                      Phone: +42 2 21914213 |
| Projects: GNU Midnight Commander        http://stekt.oulu.fi/~jtklehto/mc |
|           SparcLinux               http://www.geog.ubc.ca/sparclinux.html |
|           ALLA                            http://sunsite.mff.cuni.cz/alla |