SCSI disk problem

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Čtvrtek Říjen 17 12:48:43 CEST 1996

> Pekny podzimni den vsem!
>
> Mam tu problem s SCSI diskem, ktery se mi nedari odstranit.
>
> Vim, ze tu nejaka debata okolo problemu s diskama probihala, ale
> jelikoz jsem nikdy s diskama pod Linuxem problemy nemel, nevenoval jsem
> tomu pozornost a zakon schvalnosti zacal pusobit, nebot ted mam problem.
>
> Jedna se o to, ze pri instalaci to cele spadlo na chybe media. Dobre,
> chtel jsem na to pouzit prikaz 'badblocks', ale ten, kdyz narazi na tu
> spatnou oblast, tak zacne vypisovat radic hlasky, ze se mu neco nelibi, a
> vypisuje a vypisuje az do smrti smrtouci :((
> [...]
Jak uz jsem tady psal nespocet krat, u scsi disku to momentalne u
v Linux 2.0.x kernelu nejde. U EIDE ano.

Osobne vzdy doporucuji "radovym uzivatelum" i kdyz nerad to same:
pokud je cas, tak ho Low Level sformatovat a pokud se "vzpamatuje,"
tak je to ok, pokud ne, tak VYHODIT !!! Natoz pokud je to nejaky
server. Pokud cas neni, tak primo vyhodit. Samozrejme udelat predtim
zalohu ! Pokud si totiz uz s temi vadnymi sektory nedokaze poradit
ani disk, tak to urcite nesvedete ani vy ! Prirovnal bych to ke stare
ponozce - jakmile se zacnou tvorit diry, tak jednu zastopujete a
druha se mezitim udela - nestoji to za to.

Existuji sice po jinymi op. systemy ruzne programy, ale jak jsem jiz
rekl.

Vsechno ma svou zivotnost.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz