Pentium PRO a WIDE SCSI-3

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Čtvrtek Říjen 17 13:00:10 CEST 1996

> Pojem "motor z fomule do favorita" nejak nechapu :(. Jestli to mnelo byt
> jemne naznaceni, ze si mam koupit SUNa nebo neco podobneho, tak sorry,

Ne ne.

> ale to fakt ne!!! Jenom sem se zeptal, jestli kdyz si koupim tohle
> zelezo, tak mi to linux - diky tomu, ze s tim neumi fungovat- nebude
> zbytecne brzdit. 250.000 je uz dost na to, aby kdyz se to zelozo koupi,

Tim jsem chtel jen rict, ze ikdyz si to vetsina "lidi" mysli, tak
procesor neni vsechno. Co s toho, ze mate dobry procesor(y) kdyz nic
nedelaji (krome toho, ze cekaji na data) ?

> ale se potom nevyuzilo. Myslim, ze vim co od toho cekam a rozhodne
> 1 pentium na 200MHz + normalni SCSI-2 by si docela makli.
>
> Mimochodem, je nekdo z vas pripojen zaroven ke dvoum ISP ??? Pripadne vy,
> kdo jste zde z teto branze, mohli by jste mi rici jestli to dovolujete ??
> sorry je to trosku OFF topic, ale ta narazka kolegy Zdrazila mne trosku ...

Nic ve zlym, vedly mne k tomu trochu zkusenosti. Jako stary pisidelnik
(od slova kormidelnik) vim, ze optimalne navrzena konfigurace dela
sve.

Jesli jse nekoho city poranil ,tak to mi je lito.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz