SCSI disk problem

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Čtvrtek Říjen 17 17:52:09 CEST 1996

> Ptal jsem se na to jinde, ale nikdo se neozval. Tedy jeste jednou.
> Jakpak se to formatuje (low-level) pod linuxem???
> Chci takto zformatovat scsi jazz disk.

Zrovna vcera jsem o tom cetl. Bohuzel jsem to smazal, ale podle toho
co jsi pamatuji, tak nekdo na to napsal nejaky tool pro Linux a je to
nekde na sunsitu. Problem byl v tom, ze u Jazzu je toto normalni jev -
 spatne bloky - "mel jsem to v nose", kdyz jsem ho nekoupil.

Jinak si myslim, ze jsem na dal odpoved: Jde to, ale ne pod Linuxem
(aspon "normalne" ne.)

O tohle by se totiz mel umet postarat scsi automaticky kernel, v
pripade, ze disk s radicem si uz nevi rady.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz